Connexion
Werven met IT-idiots
Nieuw item
Werven met IT-idiots
Nieuw item
Rotterdam

Medewerker Servicedesk

Functie omschrijving Medewerker Servicedesk

Als medewerker van de service desk help je je collega's snel weer aan het werk! De meeste gemelde problemen van je collega's die jou bellen, kun je zelf direct oplossen. We streven ernaar om 85% van deze problemen telefonisch of aan de servicebalie op te lossen. Hier komt je technische kennis van hardware, platforms, werkplekgereedschappen en de Office365-omgeving goed van pas. Keer op keer vind je de beste oplossingen en je collega's zijn tevreden met hoe je hen tijdens het proces hebt geholpen. Problemen en vragen kunnen variëren van werkstation, internetverbinding, Office 365 tot printen / scannen.

Als medewerker van de service desk combineer je je kritische en onafhankelijke visie met een proactieve 'hands-on' mentaliteit. Je denkt in oplossingen en je weet wat, wanneer en hoe je moet delegeren. Je bent een solide gesprekspartner, je kunt snel schakelen tussen prioriteiten en taken. Je weet hoe je analyse omzet in rapporten en hoe je belanghebbenden informeert en verbindt. Je bent een teamspeler die weet hoe hij de juiste toon zet voor een veranderingsgezinde mentaliteit.

Functie eisen Medewerker Servicedesk

  • Je hebt ten minste een afgeronde MBO IT-opleiding;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als medewerker van de service desk of een vergelijkbare functie als helpdeskmedewerker of IT-ondersteuningsmedewerker;
  • Je hebt kennis van service desk managementtools (ITIL);
  • Je hebt goede kennis van IT-omgevingen, applicaties, systemen Windows office applicaties (Outlook, Word, Excel, Teams, SharePoint), inclusief Microsoft 365;
  • Je hebt kennis van kantoorhardware zoals laptops, desktops, printers en mobiele telefoons.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden uitermate interessante arbeidsvoorwaarden en een zeer prettige werkomgeving.
Er is een prima balans tussen thuiswerken en kantoorwerkzaamheden.

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen ? Laat ons het weten met je sollicitatie. We plannen dan snel een kennismakingsgesprek in om de mogelijkheden te bespreken.

Lieu

Rotterdam

Date de publication

23.04.2024

Deel deze vacature
Autres détails
Critères de matching
  • 36 - 40 uur
  • 32 - 36 uur
  • Topdesk
  • ITIL
  • Office365

Nieuw item

Nos clients
IT-idiots utilise des cookies pour enregistrer certaines préférences et pour aligner les offres à vos intérêts.